
Modul 1: Komunikacijske veščine in aktivno puslušanje
Cilj: Izboljšati komunikacijske veščine s poudarkom na aktivnem poslušanju, da bi učinkovito razumeli in odgovarjali na potrebe strank. Obravnavane teme: - Načela učinkovite komunikacije - Tehnike za aktivno poslušanje - Prepoznavanje in odzivanje na znake strank - Vaje igranja vlog

Modul 2: Empatija in gradnja zaupanja
Cilj: Naučiti se, kako graditi zaupanje s strankami skozi poštene in pregledne interakcije z uporabo empatije. Obravnavane teme: - Pomen transparentnosti v prodaji za gradnjo strateških odnosov - Uporaba empatije in stilov empatije, "ubijalci" empatije - Strategije za ohranjanje kredibilnosti v vseh interakcijah - Upravljanje pričakovanj strank in sporočanje slabih novic - Študije primerov in vaje igranja vlog

Modul 3: 5 trdnih korakov uspešnega prodajnega razgovora
Cilj: Uspešna navigacija vsakega prodajnega razgovora s trajnostnim modelom v 5-ih korakih. Obravnavane teme: - Razumevanje metrik uspeha strank - Model 5-korakov prodajnega klica - Strategije za ohranjanje strank in lojalnosti - Odpravljanje odpora strank in hitrejše zaključevanje prodaje - Uspešne zgodbe in najboljše prakse

Modul 4: Pozitivna komunikacija in produktivna nesoglasja
Cilj: Razviti sposobnost pozitivne komunikacije s strankami in sodelavci, spodbujanje konstruktivnega in sodelovalnega okolja ter pretvarjanje nesoglasij v konstruktivne rešitve. Obravnavane teme: - Razumevanje pozitivne komunikacije - Tehnike preokviranja in pozitivne komunikacije - Naslavljanje in obvadovanje nesoglasij - Sklepanje konstruktivnih rešitev in dogovorov - Gradnja pozitivnih odnosov ne glede na situacijo

Modul 5: Upravljanje težkih pogovorov in osnovne taktike pogajanj
Cilj: Opremljanje prodajnih strokovnjakov s spretnostmi za upravljanje in reševanje težkih pogovorov s strankami. Obravnavane teme: - Tehnike reševanja konfliktov - Upravljanje pritožb in ugovorov strank - Ohranjanje profesionalnosti pod pritiskom - Vrste in taktike pogajanj - Vaje igranja težkih scenarijev

Modul 6: Upravljanje časa in orodja za avtomatizacijo prodaje
Cilj: Razviti učinkovite veščine upravljanja časa za maksimiranje produktivnosti in učinkovitosti. Spoznavanje orodij avtomatizacije. Obravnavane teme: - Prioritiziranje nalog in postavljanje ciljev ("Eat the frog:-)") - Orodja in tehnike za upravljanje časa - Uravnoteženje administrativnih nalog s prodajnimi dejavnostmi - Ustvarjanje osebnega načrta produktivnosti

Modul 7: Up selling, down selling, cross selling ter nove sodobne metode povečanja prodaje
Cilj: Opremljanje prodajnih strokovnjakov s spretnostmi za učinkovito prepoznavanje in izkoriščanje prodajnih priložnosti ter izboljšanje zadovoljstva strank in povečanje prihodkov s prilagojenimi priporočili izdelkov. Obravnavane teme: - Razumevanje potreb strank in profiliranje - Učinkovite tehnike prepoznavanja prodjanih priložnosti - Gradnja zaupanja in ohranjanje etičnih praks - Uporaba podatkovne analitike za prepoznavanje priložnosti

Modul 8: Doseganje poslovne odličnosti in taktike za izboljšanje NPS
Cilj: Stremeti k odličnosti v vseh vidikih prodajnega procesa za dosego poslovnega uspeha z zbiranjem takojšnjega odziva strank v vsaki interakciji. Obravnavane teme: - Razumevanje potreb strank in profiliranje - Učinkovite tehnike prepoznavanja prodjanih priložnosti - Gradnja zaupanja in ohranjanje etičnih praks - Uporaba podatkovne analitike za prepoznavanje priložnosti

Modul 9: Prodajna odpornost (resillience)
Cilj: Negovati odpornost za spopadanje z izzivi in neuspehi v prodajnem poklicu. Obravnavane teme: - Razumevanje pomena odpornosti - Strategije za gradnjo duševne trdnosti - Premagovanje zavrnitev in ohranjanje motivacije - Vaje za gradnjo odpornosti