Cilj: Izboljšati komunikacijske veščine s poudarkom na aktivnem poslušanju, da bi učinkovito razumeli in odgovarjali na potrebe strank.

Obravnavane teme:
    - Načela učinkovite komunikacije
    - Tehnike za aktivno poslušanje
    - Prepoznavanje in odzivanje na znake strank
    - Vaje igranja vlog

Cilj: Naučiti se, kako graditi zaupanje s strankami skozi poštene in pregledne interakcije z uporabo empatije.

Obravnavane teme:
    - Pomen transparentnosti v prodaji za gradnjo strateških odnosov
    - Uporaba empatije in stilov empatije, "ubijalci" empatije
    - Strategije za ohranjanje kredibilnosti v vseh interakcijah
    - Upravljanje pričakovanj strank in sporočanje slabih novic
    - Študije primerov in vaje igranja vlog
   

Cilj: Uspešna navigacija vsakega prodajnega razgovora s trajnostnim modelom v 5-ih korakih.

Obravnavane teme:
    - Razumevanje metrik uspeha strank
    - Model 5-korakov prodajnega klica
    - Strategije za ohranjanje strank in lojalnosti
    - Odpravljanje odpora strank in hitrejše zaključevanje prodaje
    - Uspešne zgodbe in najboljše prakse

Cilj: Razviti sposobnost pozitivne komunikacije s strankami in sodelavci, spodbujanje konstruktivnega in sodelovalnega okolja ter pretvarjanje nesoglasij v konstruktivne rešitve.

Obravnavane teme:
     - Razumevanje pozitivne komunikacije
     - Tehnike preokviranja in pozitivne komunikacije
     - Naslavljanje in obvadovanje nesoglasij
     - Sklepanje konstruktivnih rešitev in dogovorov
     - Gradnja pozitivnih odnosov ne glede na situacijo

Cilj: Opremljanje prodajnih strokovnjakov s spretnostmi za upravljanje in reševanje težkih pogovorov s strankami.

Obravnavane teme:
     - Tehnike reševanja konfliktov
     - Upravljanje pritožb in ugovorov strank
     - Ohranjanje profesionalnosti pod pritiskom
     - Vrste in taktike pogajanj
     - Vaje igranja težkih scenarijev

Cilj: Razviti učinkovite veščine upravljanja časa za maksimiranje produktivnosti in učinkovitosti. Spoznavanje orodij avtomatizacije.

Obravnavane teme:
     - Prioritiziranje nalog in postavljanje ciljev ("Eat the frog:-)")
     - Orodja in tehnike za upravljanje časa
     - Uravnoteženje administrativnih nalog s prodajnimi dejavnostmi
     - Ustvarjanje osebnega načrta produktivnosti

Cilj: Opremljanje prodajnih strokovnjakov s spretnostmi za učinkovito prepoznavanje in izkoriščanje prodajnih priložnosti ter izboljšanje zadovoljstva strank in povečanje prihodkov s prilagojenimi priporočili izdelkov.

Obravnavane teme:
     - Razumevanje potreb strank in profiliranje
     - Učinkovite tehnike prepoznavanja prodjanih priložnosti
     - Gradnja zaupanja in ohranjanje etičnih praks
     - Uporaba podatkovne analitike za prepoznavanje priložnosti

Cilj: Stremeti k odličnosti v vseh vidikih prodajnega procesa za dosego poslovnega uspeha z zbiranjem takojšnjega odziva strank v vsaki interakciji.

Obravnavane teme:
     - Razumevanje potreb strank in profiliranje
     - Učinkovite tehnike prepoznavanja prodjanih priložnosti
     - Gradnja zaupanja in ohranjanje etičnih praks
     - Uporaba podatkovne analitike za prepoznavanje priložnosti

Cilj: Negovati odpornost za spopadanje z izzivi in neuspehi v prodajnem poklicu.

Obravnavane teme:
      - Razumevanje pomena odpornosti
      - Strategije za gradnjo duševne trdnosti
      - Premagovanje zavrnitev in ohranjanje motivacije
      - Vaje za gradnjo odpornosti